reklama

Necítim

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Minulosť ma dobieha... Núti ma, aby som jej uprene pozrela do očí, aby som cítila, že je ešte stále súčasťou mňa, všade prítomna v synergickom spojení s prítomnosťou. Nechápe, že pre mňa je už mŕtva, že jej pachuť necítim v ústach, že som jej vykopala veľký hrob s mohutným náhrobným kameňom Odpočívaj v pokoji.....

Jej dlhé ruky sa ma chcú dotýkať, chlácholiť ma na jej kostnatom kolene..... a ja sa cítim stiesnene, uberá mi moju slobodu, všade, kde sa obzriem ju cítim, cítim jej pohľad plný lásky... Ale akej lásky ? Lásky poslednej nádeje ? Lásky z pamäti ? Lež pamäť predsa zlyháva... pamäť si pamätá len skreslenou optikou .... Skryla som pod stôl, prerušila spojenie, lež ona stále dobiedza..... včera som sa dívala na svet cez okno idúceho auta.... a cítila som sa slobodná... bez minulosti, bez budúcnosti , bez prítomnosti .. len v danom momentne na danom mieste, ... v svete bez svetiel , bez ruchu .. ak túžim po niečom, tak je to budúcnosť.... nemôžem ju poznať, nemôžem ju vidieť, vždy je niekde v dymovej clone, niekde pred nami, nikdy ju nedostihnem, pretože sa stane prítomnosťou a o to viac ma láka. Dá sa len cítiť jej prítomnosť v podvedomí, ako obraz toho čo bude, jej špecifickú vôňu novoty, vzrušenia, očakávania, občas možno strach a neistoty ale zakaždým je výzvou ako vyhráme svoje malé vojny.... Zanechávam za sebou bludný kruh milosti, rozsypávam ju na mori prítomnosti, aby ju vietor zavial ďaleko do spomienok .. ďaleko od mojej duše.. ďaleko do hĺbky... nech necítim jej prosebné kvílenie, aby som jej otvoria ďalšie dvere.... spokojne obraciam svoju tvár k slnku, cítim jeho paprsky na privretých viečkach... vyberiem obrovské nožnice a odstrihávam pupočnú šnúru minulosti , poslednú možnosť spojenia......

Dominika Výbochová

Dominika Výbochová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nikdy nie je tak dobre, aby nemohlo byť lepšie :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu